søndag 29. april 2012

Venterbilder


Mens jeg jobber med opplasting av 3-uker bildene, kan jeg jo vise frem noen andre bilder. :) litt fra hverdagslivet i valpekassa.

Photobucket
To brødre som koser. :)

Photobucket
Jeg hører! (definitivt hørsel på han her! ;) )


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Noen har hodepute, andre har rompepute....

Photobucket
Kanten i kassa er "god" å hvile på (??)


Photobucket
Når denne gjengen sover, så sover de. Uansett hvor møkkete det er rundt dem... :P


Photobucket
Alle har lært seg å spise av skål :)

Photobucket
Valpene flyttet ut av kassa i dag, og fikk hele rommet til rådighet. Etter å ha utforsket den nye plassen var det igjen tid for å sove litt. :)

Photobucket
Mye deilig tumleplass. :)

Photobucket
En fin gjeng jeg har her synes jeg! :))


Inger Marie

2 kommentarer:

Marina sa...

gug så søte de er! :D herregud altså <3

Inger Marie - Husrom sa...

De er fantastisk søte skal jeg si deg! Også så ulike personligheter alle sammen! :)) Kjempegøy med valper (sett bort fra møkkete aviser og gulvvask daglig vel og merke.. :P)