fredag 20. april 2012

Valpene 2 uker

Valpene er i dag 2 uker, og jeg prøver meg på noen bilder igjen. De er enda ikke så fotogene, men man får da et visst inntrykk.

Legger og ut navnene jeg har kommet frem til. Det kan hende de forandrer seg litt etterhvert, men jeg har en følelse på at dette vil bli navnene dems - derfor publiserer jeg dem.

Hann1
Solidifies Belly Button
Photobucket

Photobucket

Hann2
Solidifies Big Boy
Photobucket

Photobucket

Hann3
Solidifies Black Baghera
Photobucket

Photobucket


Hann4
Solidifies Billy Bandit
Photobucket

Photobucket

Hann5
Solidifies Big Bang
Photobucket

Photobucket

Hann6
Solidifies Best Brother
Photobucket

Photobucket


Hann7
Solidifies Bottom Bilbo
Photobucket

Photobucket

Tispe1
Solidifies Bumble Bee
Photobucket

Photobucket

Tispe2
Solidifies Brave Bitch
Photobucket

Photobucket


Kos dere med bildene. Jeg ble helt forskrekka da jeg sammenligna med bildene for en uke siden. Fy søren å de forandrer seg på kort tid! Tenk. Om bare 6 uker er de klare for nye hjem... hjelpes!

Ha en fin helg! :)

IM

Ingen kommentarer: