onsdag 4. april 2012

60 dager

Dere er vel kanskje noen som lurer på hvordan det går med frk Holly??
Det går SÅ bra! :)
I helgen var vi på kurs med Kath Hardman og Karen Sykes (verdensmestere i kreativ lydighet). Et kjempeinspirerende kurs, og Holly syntes det var SÅ fint å være med, selv om vi ikke gjorde alt av øvelser (f.eks. hopp..... )
Fått en del reaksjoner på at jeg tok med meg en høy-drektig tispe på kurs sånn, men hun er da "bare" drektig - ikke syk!? Dette sier man i hvert fall om damer som er gravide, og selv så var jeg jo aktiv frem til dagen jeg fødte - MEN tilpasset selvsagt! Og det passet jeg jo på med Holly.
Det var mye teori på kurset, så det ble mange gode og lange pauser for henne.

Nå lader vi opp til fødsel. Valpekassa er gjort klar med aviser og noen gamle dynetrekk til å grave i. Tempen måles 2 ganger om dagen og jeg følger nøye med på henne.
Dessverre så jobber jeg i påsken da (men får jo fri når hun føder selvsagt) og heldigvis er mannen hjemme. :)
Sist gikk hun 3 dager over termin, så jeg krysser fingrene for det samme nå - så sklir vi over påsken. ;)

Slik ser hun ut nå i dag i hvert fall:

Photobucket

Hun ser jo liten ut her i forhold til hvordan jeg ser henne. Hun er minst like bred i magen. ;)

Jeg både ser og kjenner bevegelser nå. Spent på hvem som bor inni der...... :))


IM

1 kommentar:

Anniken Jensen sa...

Jeg kunne ikke se at den drektige hadde noe vondt av å trene denne helgen :-) Hun koste seg virkelig, og jeg tenker det var fint for henne å få bruke hodet litt selv om hun har barn i magen. Som du skriver - hun er jo bare gravid, - ikke syk :-) Ønsker dere en riktig God Påske !!! Og masse lykke til med valpingen :-) Hilsen Anniken