tirsdag 29. mai 2012

Solidifies Billy Bandit

Photobucket

Hei!

Jeg heter Solidifies  Billy Bandit.
Kennel-mammaen min har visst falt pladask for meg, så jeg får ikke lov å flytte langt hjemmefra.
Jeg er en ordentlig skjønn kar om jeg får si det selv. Om jeg vil ha kos, kommer jeg bort og dytter til armen din - eller biter litt - alt ettersom hva som passer.
Jeg ligger gjerne og drar meg i gresset ute, eller i sacco-sekken som ungene i huset har i stua. Begge deler er deilig!

Photobucket

Photobucket

Jeg er, som du kanskje har forstått, ikke solgt. Men Inger Marie vil ikke gi helt slipp på meg sier hun. Hun bil enten sette meg ut på fôr, eller selge meg til noen i nærheten som er utstillingsinteresserte eller som hun kan låne meg med på tur hos.
Ta kontakt med henne om du er interessert! :)

Ingen kommentarer: