tirsdag 29. mai 2012

Solidifies Belly Button

Photobucket















Hei!

Jeg heter Solidifies Belly Button.

Jeg er en kul kar, som synes det er helt toppers å ligge og slange meg i gresset, eller tygge på en pinne eller noe annet godt.
Jeg tar livet som det kommer, og synes alt er kult.
Kennel-mamman min sier at jeg ikke er så værst å se på heller - at jeg faktisk er ganske lovende;


Photobucket



Photobucket

Jeg må jo si meg liiiitt enig da, selv om det er UFATTELIG kjedelig å stå stille å bli tatt bilde av nå - det er så mye annet spennende å gjøre!

Foreløpig er det ingen som har kjøpt meg, så jeg er fortsatt ledig for et nytt hjem.
Vil DU ha meg?
Ta kontakt med Inger Marie på mail eller telefon for en hyggelig hundeprat - og kanskje en prat om meg?? :)




Ingen kommentarer: